Rated Top Movers In The US

Insured and Licensed Nationally. We move you quickly and safely.

Our Features

Since 2001, we have moved everything around the world with flexibility, speed, and safety. 

Apt Move Experts

For nearly 20 years, we have moved thousands of apartment moves within and outside the US. Our expertise have resulted in repeat business. 

Commerical Moves

We are experts in commercial moves within and outside the US. We have moved almost every industry since being in business for 20 years. 

Antique and Estates

We specialize in fragile items such as antiques and valuable estate heirlooms. 

Piano and Fine Arts

With over 20 years in moving piano and fine arts, we never had a bad move due to our experience, attention to detail, and staff.

Warehouse and Storage

Can't move right away and need storage? No problem. We can accommodate all circumstances and issues you may experience.  

Home Moves

Having moved thousands of homes, we are the premier home movers for the USA. Inquire for a free quote. 

image

Moving Companies US

We Are The Finest Moving Company In US!

Since 2001, we have served the entire United States. From home, apartment, commercial moves, to antique, fine arts, pianos and cars. We move everything and anywhere.

 Dedicated and Professional

 Reliable and Trustworthy

 Fast and Efficient

Testimonials

Customers love our service and how quickly we move. We give first class service to all our customers. 

Very fine service, and I am a repeat customer having used Movers Los Angeles several years ago for my company.

James Walsh

CEO of Billions in the Bank

Great service, and will use again if I have to move. I was surprised on how quickly they packed my home, and moved it. 

Yvette Glassford

Homeowner, Lomita California

Great move. I had Movers LA take my artwork from my my old home to my new one. Perfect condition and not a scratch. 

Rigan Machado

Hollywood Celebrity trainer


All Pro Moving Company

.

Https://movingcompanies.mobi/pasadena-moving-company.html was no reason to cancel because you were moving so quickly and were in agreement with everything we reviewed. Know one could give us answers. BBB information and Business Profiles reflect the most current information available to us. Https://movingcompanies.mobi/moving-companies-utah.html to - Zip code.

We did NOT receive a proper cancellation notice from you. Request a free Quote! The above message does not indicate how we do business what so ever. The movers were outstanding and packed and loaded our goods then transported them down to Florida and unloaded them into their free storage to be re delivered in two weeks.

Most businesses offer credits all pro moving company it comes to compensation. Fill out the information below to be contacted. Absolute scam. We were moving from Colorado to Florida, cancelled on the phone within the hour window -- but they continued to call, making me suspicious that they were trying to string us along.

Hey Jamaal, Glad all went well, thanks for the review! Email this Business. Estimated Cubic Feet. We did not strictly stick to the NO refund policy in the terms of the contract. BBB reports on known marketplace practices. Customer Reviews.

All Pro Moving LLC, Hawthorne NJ - movingcompanies.mobi

Moving America. They never processed the cancellation and, instead, had the audacity to claim that they showed up and were turned away. I feel cheated and I need help getting moving companies greenville nc money back and preventing this from happening to another client. This business is in an industry that may require professional licensing, bonding or registration. Cancellations need to be emailed to our main company email.

The movers were fast and professional. Jamaal Banks https://movingcompanies.mobi/moving-companies-tulsa-ok.html a customer of the business and is willing to be used as a reference. As a matter of policy, BBB does not endorse any product, service or business. Customer Complaints. Kashyap April 28, Not so good, not so bad Dana April 7, Keri April 7, Best experience ever Previous to our moving day I've been having some real anxiety over how the experience might go, taking into account all the horror stories one reads about in the internet.

Nick October moving rental companies, Urszula May 10, Highly Reccomend Highly reccomend, they are nothing short of 5 stars.

This was a recorded call and during the call you were told there was no cancellation window being that your move was reserved last minute. Called AllPro on short notice they dispatched a truck that was returning from Maryland to Georgia to move the contents of my check this out bedroom home of moving and storage companies near me years to Florida.

The is no record or job number attached to the name or email. Read 13 More Complaints. Aaron, we did not scam you and its disappointing to hear you feel that way. I would recommend you refer back flash moving company your moving contract to ensure you have the proper dot number. Customer Reviews 13 Customer Reviews.

Thanks All Pro. Your browser does not support the audio element. Great job thanks. We offer real cash back being that you will most likely not be moving anytime in the future. Specializing in coordinating full service, long distance moves. They have been unresponsive since then. Estimated Cubic Feet. Anjusha March 30, Absolutely Top Notch! Business Details. Our's is We are sorry that hear you had a bad experience somewhere. Contact Information. Your Name. We're working with the credit card company now, but if that doesn't work, we'll be taking legal action.

Nicole July 30, Prompt Arrival and Quick Services! Giving them one star is 10 too many. After reserving with your representative we put you through a screened verification process in which we reviewed all the key points of the move to ensure you have the proper expectations and we have the correct info. Need to file a complaint? I requested money back from my credit card, which All Pro contested.

Business Profile. Hello, In attempt to locate a file for you in our system, we feel you have the wrong company. Long Distance. Do to the one claiming to be broke down. You did notify your sales representative at am by texting a desk line and emailing him personally, however the company was not made aware of this until the following day when he came into work.

Feel free to contact us if you would like to discuss further. So, we wrote them again within 72 hours. Moving from - Zip code. I see I am not the only one scammed after seeing these reviews. We offered you a partial refund and resolution in hopes we can part ways on good terms.

About the truck arriving or is another truck could be replaced. Sara April 23, Will never go with this moving read again Sreekumar March 7, SCAM Alert!!!! BBB Business Profiles are subject to change at any time, all pro moving company.

Contact us today for a free estimate. Also, many businesses are closed, suspended, or not operating as usual, and are unable to respond to complaints and other requests. We appreciate your patience as we and everyone in our communities focus on addressing this crisis.

We tried to go over and beyond to resolve with you. We are saddened that it came to this. Reasons for BBB Rating. Start planning your move today! Cancellations have to be made 1 week prior to the scheduled pick up dates. Start a Review. Best wishes, -All Pro Team. Normally there is a 72 hour window for cancelling, however 72 hours from when you reserved you would have already been picked up.

Ready to move? Read article was never provided any paperwork or contract. Request Information. We are not obligated to refund for late cancellations, however it is important to us to rectify all issues when a customer voices a complaints or dissatisfaction with services. They really are reachable around the clock. Just click for source Simon is a customer of the business and is willing to be used as a reference.

All Pro! Jamie Proctor is a customer of the business and is willing to be used as a reference. If we were a fraudulent we'd just stop communication like the real scam companies do. First of all, our moving coordinator was professional and detailed throughout the entire moving process and made us feel at ease. BBB Business Profiles are provided solely to assist you in exercising your own best judgment. This file will be submitted to upper management for review on the carrier side.

Feel free to contact us at for a moving estimate. My moving coordinator was James and he was the utmost professional. All Pro Moving Group LLC has registered their account, so they will be able to see and respond to your reviews publicly.

Or not even show up at the pickup like they are notorious for doing because the job was priced way too low. Look for better services around. Hello Jamie, On behalf of our team, it was a pleasure working adams moving company you as well!

Moving America

BBB Business Profiles generally cover a three-year reporting period. I moved from Wyoming to Massachusetts. Of these, 1. We continued to contact the driver as to where they were and when they believe they would arrive.

It does show that you are in a different time zone then our main customer service hub. I was very impressed by this company. I was told 4 hours clock time, they charged for 7. This information is not provided when signing up.

Everyone from the customer service department ,to sales, and verification all work very hard at what they do. Please be kind to yourself and save the heartache. I was estimated for 7 hours and was only charged 6.

Moving across country? So be ready to pay for each person's clock time. Hello, We are sorry to hear your move took longer then everyone would like. This is the first time I dealt with this company. Some of the sources of information BBB relies on are temporarily unavailable. Please take into consideration where your move was being pickup up when looking at a map. We appreciate your patience as we and everyone in our communities focus on addressing this crisis.

A few of the boxes were a little beat up but there were no damages whatsoever. Thank you, Christina. We do have multiple locations but are not by any stretch some of the references you have used.

They were very helpful! Take care, -All Pro. Their system of working and gathering information is on point and very professional! At delivery, the same guys did a great job putting everything back together and placed everything where we needed it. Good company and they will deliver as promised. They are well organized, respectful, and honest. If you're moving this lady can make a stressful move into a painless and seamless event. The actual movers were very professional as well, they took their time wrapping our furniture and loading the truck to make sure everything was transported safely.

You mentioned several things were broken moving companies tx show you had a very small move size 10 items 34 pieces 17 of which were boxes. I was told the week after my goods were in Texas. We help relocate thousands of families, military and corporate moves each year servicing the entire continental United States. We do always ask if we fall short in any way to give us an opportunity to make things correct with compensation.

BBB information and Business Profiles reflect the most current information available to us. Fill out the information below to be contacted. We all pro moving company your service to our military. It was so soothing to hear her happiness with them. I would highly recommend this company from others. The drivers expressed distaste towards the business practices also. They took the job on short notice and I got everything I was promised.

Share your review. During your Quality Assurance call you opted in to increase your move size which influenced an additional cost of WE did stay in communication with you during the ending days of July and the beginning of Aug as to delivery updates. All Pro Moving Group specializes in coordinating and facilitating full service, long distance moves.

Local State License : not provided. Why even bother about gratuity if we are paying for it anyway. WE understand your frustration and please understand this is not done intentionally, we don't enjoy responding to negative reviews. Thanks All Pro.

However, BBB does not verify the accuracy of information provided by third parties, and does not guarantee the accuracy of any information in Business Profiles. They were very careful with the items, and took time to get the job done right. He was very detailed from start to finish and stayed in contact with me throughout the entire move.

If you were not able to reach the customer service department it much have been after hours where you would need to use the after hours prompt to reach someone. BBB is here to help.

Great work! Also, many businesses are closed, suspended, or not operating as usual, and are unable to respond to complaints and other requests. I could not have asked for a better experience! The Bureau of Compliance is the responsible regulatory authority that manages intrastate movers.

Business Profile. Without proper comparison, bold statements as "the best" companies ca moving chico "the cheapest" often fall flat like a pancake.

It it easy - just follow these simple steps and choose one of the four options. If the FADD was not set for ASAP then whatever date you listed is when the delivery spread would start, this would cause the delivery time frame to be longer. My paperwork shows they dropped my stuff off in Delta, all pro moving company, Co. Plan for your move today! Hello Tyler, On behalf of our team, it was a pleasure working with you as well! Thank you! Reasons for BBB Rating.

He hangs up the phone on you if you ask for clarification. They are very honest and gave me my money back for that. Directly after booking your move you were told in Quality assurance this move could take up to 21 business days which we always do our best to make sure this doesn't happen. Your Name. When considering complaint information, please take into account the moving companies victoria tx size and volume of transactions, and understand that the nature of complaints and a firm's responses to them are often more important than the number of complaints.

She handled everything professionally and answered all my concerns and questions. Anytime the movers go outside of that window they have to pay daily fee's to the customers, which I believe has been please click for source for you.

They really are reachable around the clock. After reviewing your file it didn't show that anything went wrong during the move until now on the BBB. Need to file a complaint? She is handicap and unable to move easily so this was a blessing.

This Cody pickup is not exactly on the grid. The movers were fast and professional. I am a disabled veteran with stage 4 cancer. My main concern was being charged more than the estimate so we decided to over estimate the volume and my final payment ended up being less than apologise, long distance moving companies chicago agree. We hope you use us again in the future!

Great communication and very persistent on timing! Tyler Hoffman is a customer of the business and is willing to be used as a reference. BBB Business Profiles may not be reproduced for sales or promotional purposes.

We do always ask if we fall short in any way to give us an opportunity to make things correct with compensation. Thank you, Christina. When contacting our customer service department pleae make sure you use the 2 prompt in order to get in touch with someone as we are very busy due to the pandemic our country is experiencing. No, he's apparently a sub-sub contractor who rented a truck and just threw everything in there and eventually got here.

I believe an extra flight of stairs was waived due to your situation. She is handicap and unable to move easily so this was a blessing. Unfortunately Chris did not know that Robert signed off on the overages with the driver. Business Details. It does show that moving companies in south carolina are in a different time zone then our main customer service hub.

Anytime a customer voices a complaint we always do our best to help the situation and find common ground. After a few minutes we signed on the dotted line with some apprehension and got to work.

All the boxes are broken or wet. US Department of Transportation. This premium option will ensure the safety and protection of your items. I have a greater appreciation for these guys. Customer already made out money order for original amount due. They were focused and kept their professional attitudes throughout. Four check this out showed up at our door on time, bright eyed and bushy tailed. Its back breaking work and not for the faint of heart!

Chris Lee is the son of the move for Bonnie Murdock. As soon as the driver sees I'm taking pictures he screams at me and my mother has to call the police.

Very suspicious, so I get my measuring tools and camera. Phone Numbers Other Phone.

All Pro Moving LLC

This business is in an industry that may require moving companies dallas licensing, bonding or registration. Below you will find our records of what transpired during this move. This file will be submitted to upper management for review on the carrier side.

Overall it was a smooth and efficient experience. Ugh, Moving is such a daunting task! If this carrier fell short of that we will make sure it doesn't happen again. As of now they told me to never call them and that I have to pay or else. Customer Complaints. They apparently pick it up and charge an extra cubic feet They originally quoted Then two weeks go by with no contact.

So you know. Finally they do come pm on a day they said they weren't coming. It was so soothing to hear her happiness with them. If a all pro moving company is handled by a network carrier these guys are typically ones that have proven themselves to us and operate under a professional standard. If you're moving this lady can make a stressful move into a painless and seamless event.

No idea where my stuff is but it's all broken and wet. You mentioned several things were broken it show you had a very small move size 10 items 34 pieces 17 of which were boxes. Read More Business Details.

Three days of wrangling with All pro and we negotiate that we'll measure the goods on arrival and pay if they're all there. All you have to do is sit back, relax and enjoy the show! In the weeks preceding our moving date, we had done a LOT of the packing ourselves but soon realized there was still a lot of stuff which needed to be packed and labeled. If its art, a sentimental item or delicate make sure it is packed properly!

This would usually carry overages in cost of the move. Please ask one of our representatives for pricing. We hope this message finds you and your family well during this challenging time for us all. He went straight into threatening our customer service staff and acting in a belligerent manner. I have been burned before by no-shows, last minute cancellations and low ball quotes so I was weary but Angela quickly put my mind at ease.

There's less then cubic feet of stuff in there Measured by laser and tape of highest thing and length of truck. Had to get new money order. After reviewing your file it didn't show that anything went wrong during the move until now on the BBB. After a couple of hours I started to realize just how hard these guys work! And I guess there's a ton of other people's stuff and a ratty mattress just lying about wet on top of all of it.

He was not on the contract what so ever and has done nothing but bring more strain to his mothers move. We hope to hear from you soon to help your situation. BBB is here to help. Need to file a complaint? Everything is broken. Good company and they will deliver as promised. We do deeply apologize for any inconveniences this may have caused your family, this is never our intention. Business Profile. If the FADD was not set for ASAP then whatever date you listed is when the delivery spread would start, this would cause the delivery time frame to be longer.

From constant https://movingcompanies.mobi/moving-companies-beaumont-tx.html and her quick responses to all my questions.

Reasons for BBB Rating. Customer Reviews. Another week goes by, every day they say they're going to come and don't. What do you think? I know who I'll be calling for my next move! We would usually offer compensation for miscommunication or any errors that could have been prevented on our end.

File shows customer added some items as well as packing. Since packing materials are extras we were concerned about mounting cost but trusted these guys would only use va moving companies hampton was necessary.

They were very careful with the items, and https://movingcompanies.mobi/moving-companies-marietta-ga.html time to get the job done right. This pricing includes providing the packing materials, special cratingboxes and more.

Please ask for advice! He closes the see this article and drives away while demanding to be paid for about half an hour. During the pickup Robert was present, he signed off on the bill of lading which listed move space then what was originally quoted.

I was very impressed by this company. Previous to our moving day I've been having some real anxiety over how the experience might go, taking into account all the horror stories one reads about in the internet.

Chris Lee is a customer of the business and https://movingcompanies.mobi/moving-companies-indianapolis.html willing to be used as a reference. I've called both moving companies dozens of times. It also showed that there were more items unaccounted for upon pickup. Great work! There's an extra dirty mattress we don't own in the truck as well. Will follow up with the customer Please contact customer service if you are still in need of assistance for claims, we would be more then happy to help you with that process.

Customers may want to pack the majority of their items, but we would recommend any fragile, delicate or priceless items to be packed by the professionals! Below you will find our response to his mothers move. BBB encourages you to check with the appropriate agency to be certain any requirements are currently being met.

All Pro Moving LLC | Better Business Bureau® Profile

Great experience. We offer full service packing options for your entire house. One of them, the lead guy, Ralph, went through all the read article with us in a very business like and concise manner. If your goal is to have the most price efficient move then we would recommend packing everything yourself.

The move itself was very smooth. They arrived well in advance before the moving time, which was critical since we reserved the elevator for a specific time. We appreciate your patience as we and everyone in our communities focus on addressing this crisis.